143
0 1

آشنایی با بهترین خوردنی‌های عضله‌ساز

دوازده غذایی که برای بدن شما عضله می‌سازد!

عضله سازی یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های ورزشکاران است و خوردن بعضی غذاها در کنار ورزش کردن، به عضله‌سازی کمک می‌کند. برخی از این غذاها شامل گوشت گاو، سینه مرغ، تخم‌مرغ، بادام زمینی، اسفناج و انواع لوبیا است. همچنین مطالعات نشان می‌دهند که داشتن یک رژیم غذایی با پروتئین بالا، به سوزاندن چربی‌های بیشتر کمک و از کاهش عضله در طول تمرینات جلوگیری می‌کند. با این ویدئو همراه و با 12 غذایی که به شما در عضله‌سازی کمک می‌کند بیشتر آشنا شوید.
Guest user
تا بعدی پخش خودکار
تصویر محصول در حال لود
    
تصویر محصول در حال لود
    
تصویر محصول در حال لود
    
تصویر محصول در حال لود
    
تصویر محصول در حال لود
    
تصویر محصول در حال لود
    
تصویر محصول در حال لود
    
تصویر محصول در حال لود
    
تصویر محصول در حال لود
    
تصویر محصول در حال لود